Często zadawane pytania



Pomoc do platformy Wirtualnego Kampusa



Obecnie posortowane wg Według ostatniej aktualizacji rosnąco Posortuj chronologicznie: Według ostatniej aktualizacji Zmień na (malejąco) | Według daty utworzenia

Strona:  1  2  3  (Dalej)
  Wszystkie

Pytanie:

Jak wejść do modułu statystyk quizów?

(Ostatnia modyfikacja: poniedziałek, 6 październik 2008, 11:14 )
Odpowiedź:

Aby wejść do modułu statystyk, wystarczy wybrać określony test. Dane zamieszczone są w zestawieniu tabelarycznym pod każdym przynajmniej raz rozwiązanym teście. Dzięki tej możliwości możesz śledzić postępy w nauce oraz zliczać ilość zgromadzonych punktów. Przy ponownym rozwiązywaniu testu, widoczne są wszystkie odpowiedzi zaznaczone w pierwszej próbie. Dzięki takiemu rozwiązaniu student ma możliwość weryfikacji swojej wiedzy oraz analizy popełnionych błędów.

Pytanie:

Jak rozwiązać test?

(Ostatnia modyfikacja: poniedziałek, 6 październik 2008, 11:14 )
Odpowiedź:

Aby rozwiązać test wystarczy, że uruchomisz moduł rozwiązywania klikając w Spróbuj teraz rozwiązać quiz. Zostaniesz wówczas przekierowany na stronę z testem, na której widnieją następujące informacje: tytuł testu, liczba podejść oraz pytania testowe. Chcąc wskazać typowane przez Ciebie odpowiedzi, zaznacz kliknięciem myszki umieszczone przy nich pola, a następnie zapisz swoje odpowiedzi. Teraz wybierz komendę Kontynuuj. Zostaniesz przekierowany do zestawienia podsumowującego poszczególne próby rozwiązania testu, wraz z podanym wykorzystanym przez Ciebie czasem oraz datą zakończenia określonych prób.

Pytanie:

Do czego służy czat?

(Ostatnia modyfikacja: poniedziałek, 6 październik 2008, 11:14 )
Odpowiedź:

Czat pozwala uczestnikom na przeprowadzanie na żywo dyskusji poprzez sieć. Jest to użyteczny sposób na lepsze zrozumienie się nawzajem oraz tematu, który jest omawiany.

Pytanie:

Jak przeszukiwać fora dyskusyjne?

(Ostatnia modyfikacja: poniedziałek, 6 październik 2008, 11:14 )
Odpowiedź:

W sytuacji gdy liczba wątków i postów na forum przyrasta, bardzo przydatne okazuje się narzędzie przeszukiwania forów dyskusyjnych. Aby z niego skorzystać, wystarczy, że wpiszesz w pole wyszukiwarki interesujące Cię hasło, np. prawo. W zestawieniu, które wyświetli się po kliknięciu w przycisk Szukaj w forach na zielono zaznaczone będą wszystkie wystąpienia szukanego przez Ciebie słowa. Pamiętaj, że masz możliwość wyszukania kilku słów jednocześnie, poprzez dodanie między nimi znaku „+”, np. chcąc wyszukać słowa: Unia Europejska, wpisz w oknie wyszukiwarki: Unia + Europejska. Istnieje jednak w tej opcji pewne ograniczenie: wyszukiwarka odnajduje słowa tylko w takiej postaci i formie gramatycznej, w jakiej zostaną one wpisane w jej oknie.

Pytanie:

Jak zamieszczać posty na forum?

(Ostatnia modyfikacja: poniedziałek, 6 październik 2008, 11:14 )
Odpowiedź:

Aby zamieścić post – wypowiedź - na forum (odpowiedzieć na zamieszczony uprzednio wątek) należy wybrać z poziomu określonej dyskusji polecenie Odpowiedz, a następnie przy pomocy edytora tekstowego opracować swoją wypowiedź.

Pytanie:

Jak odczytywać wpisy na forum?

(Ostatnia modyfikacja: poniedziałek, 6 październik 2008, 11:14 )
Odpowiedź:

Aby odczytać zamieszczony wpis na forum wystarczy, że klikniesz w wybrany przez Ciebie wątek (temat), który jest jednocześnie przekierowaniem do dyskusji. W przestrzeni dyskusyjnej, każdy z postów jest jednocześnie linkiem, przrekierowującym do pełnej wypowiedzi.

Pytanie:

Jak zakładać nowe wątki?

(Ostatnia modyfikacja: poniedziałek, 6 październik 2008, 11:14 )
Odpowiedź:

Aby założyć nowy wątek (nowy temat) dyskusyjny, wystarczy, że wybierzesz polecenie: Dodaj nowy temat do dyskusji. Po wybraniu tego linku zostaniesz przekierowany do edytora tekstowego, w którym będziesz miał/a możliwość opracowania swojej wypowiedzi.

Pytanie:

Jak zbudowane jest forum dyskusyjne?

(Ostatnia modyfikacja: poniedziałek, 6 październik 2008, 11:14 )
Odpowiedź:

Po wejściu na określone forum dyskusyjne pokazują się 2 jego elementy: nagłówek, określający, czego dane forum dotyczy oraz spis wątków (nowych tematów do dyskusji). Dostępna jest informacja o autorze zamieszczonego wątku, liczbie udzielonych odpowiedzi oraz terminie ostatniej wypowiedzi w danym wątku.

Wątek zbudowany jest z postów. Strona dyskusji składa się z wątku (tematu głównego) i zamieszczonych poniżej odpowiedzi (postów). Do każdego z postów można również zamieścić odpowiedź – i ma to odzwierciedlenie w strukturze listy.

Pytanie:

Jak przeglądać materiały zamieszczone w obszarze kursu?

(Ostatnia modyfikacja: poniedziałek, 6 październik 2008, 11:14 )
Odpowiedź:

Aby zapoznać się z interesującym Cię zagadnieniem, kliknij w wybrany element, jest on jednocześnie linkiem przekierowującym Cię do treści zasadniczej. Aby wrócić do strony głównej, wybierz jej symbol w górnym pasku nawigacji.

Pytanie:

Jak dodawać nowe terminy?

(Ostatnia modyfikacja: poniedziałek, 6 październik 2008, 11:14 )
Odpowiedź:

Nowy termin możesz dodać na dwa sposoby:

  1. Wybierając z poziomu strony głównej kalendarza opcję Nowy termin
  2. Posługując się zakładką linkiem Nowy termin z poziomu zakładki Nadchodzące terminy, zamieszczonej na stronie głównej kursu.

Po wybraniu jednego z wyżej wymienionych sposobów, zostaniesz przekierowany do edytora terminu. Jest to standardowy edytor tekstowy, którego szczegółowy opis znajdziesz w części poświęconej opisowi narzędzia forum dyskusyjnego.

Aby zaplanować nowe zdarzenia, wpisz w pierwszą rubrykę Nazwę zdarzenia, a następnie zamieść jego krótki opis. Konieczne jest, byś określił datę, czas oraz okres wystąpienia danego zdarzenia, a także określił, czy ma być to zdarzenie cykliczne, czy nie. Teraz wystarczy zapisać zmiany i już Twój wpis widoczny jest z poziomu kalendarza.

Zbliżające się terminy, np. rozwiązania testu, wyświetlają się w kalendarzu automatycznie.


Strona:  1  2  3  (Dalej)
  Wszystkie